Świetne narzędzie do nauki angielskiego

Oprogramowanie do nauki języka. Podziel się wiedzą o programach wspomagających naukę języka angielskiego

Świetne narzędzie do nauki angielskiego

Postautor: Gość » 04 sie 2012, 17:42

Witam,

Chciałbym wam przedstawić mój program do nauki angielskiego.

Przygotowywałem się do egzaminu CAE i dużo czytałem, wiadomo czytanie niesamowicie rozwija język. Ale czegoś mi brakowało, nie znałem słówka to musiałem otwierać słownik. Notować słowa które nie znam. A, że jestem informatykiem to postanowiłem napisać sobie program wspomagający moją pracę i tak o to powstał Readinx.

System jest dostępny pod adresem: readinx.pl
Przykład działania np dla wikipedi tutaj: readinx.pl/page?url=http://en.wikipedia.org

Zasada jest bardzo prosta, błyskawiczne tłumaczenie, lektor, zapamiętywanie i powtórki słów które klikamy.

Takie połączenie google translatora z programem do nauki słownictwa.
Gość
 


Re: Świetne narzędzie do nauki angielskiego

Postautor: Gość » 04 sie 2012, 17:44

Ups poprawny adres dla wikipedi jest:

readinx.pl/page?url=http://en.wikipedia.org
Gość
 

Re: Świetne narzędzie do nauki angielskiego

Postautor: KamilKuczynski » 05 sie 2012, 18:58

Można tak szybko prosić czym to się różni od Profesora Henrego?
Zastanawia mnie jeszcze jak to ułatwia czytanie?
KamilKuczynski
junior fellow
 
Posty: 129
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:56

Re: Świetne narzędzie do nauki angielskiego

Postautor: Gość » 06 sie 2012, 9:13

O ile wiem Profesor Henry to po prostu jeden(chyba jeden ten z lepszych) z programów do nauki słówek z zestawów.

Czyli chcemy się nauczyć języka, to po kolei jedziemy zestawami i uczymy się słówek. Np sport - mamy zestawy słów i się uczymy i powtarzamy.

Ogólnie sposób średni, bo za rok naprawdę dużo mniej tych słówek będziemy pamiętać.
Ale na pewno to lepsze niż nic nie robienie.